Καντε μας ενα Like !

Πώς να αποτρέψετε το μάρκετινγκ email σας να βρεθεί στο Spam Folder

Πώς να αποτρέψετε το μάρκετινγκ email σας να βρεθεί στο Spam Folder

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι μια πολύ αποτελεσματική στρατηγική μάρκετινγκ για την επίτευξη προσέγγισης για υπάρχοντες πελάτες αλλά και για νέους με σκοπό να βγάλετε χρήματα online. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας σε ένα μεγάλο ακροατήριο με ένα έγκαιρο, αποτελεσματικό και οικονομικά αποδοτικό τρόπο. Ενισχύει επίσης τη σχέση με τους πελάτες σας και βοηθά την ευαισθητοποίηση αύξηση του brand σας. Αλλά αν στείλετε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βασισμένα στο μάρκετινγκ με λάθος τρόπο, μπορούν να έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα και να θεωρηθεί ως spam.

Έχει γίνει πιο ανταγωνιστικό πλέον για τους online εμπόρους το να μπορούν να στέλνουν τα μηνύματά τους στα εισερχόμενα του ακροατηρίου τους. Αυτές τις μέρες, σχεδόν δύο από τα οκτώ εμπορικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν φτάνουν ποτέ στο inbox του χρήστη. Αυτά τα εμπορικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, είτε μπλοκάρονται εντελώς ή εκτρέπονται κατευθείαν στο φάκελο spam.

Και αν τα μηνύματα σας θεωρούνται ως spam, τότε η φήμη σας και την επιχείρησή σας θα υποφέρει. Οπότε, πώς θα σταματήσετε το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας να πηγαίνει κατευθείαν στο φάκελο spam σας;

1. Χρησιμοποιήστε Έντυπα Opt-In

Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι αποτελεσματικό για χρήματα online μόνο όταν έχετε άδεια από τον παραλήπτη για την αποστολή e-mail στο inbox τους. Χρησιμοποιώντας μορφές opt-in, όπου ο χρήστης εισάγει τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του, αποδεικνύει ότι το πρόσωπο ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρετε και θέλει να λάβει περισσότερες πληροφορίες από εσάς.

2. Χρησιμοποιήστε με προσοχή τα λόγια σας

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αποτρέψει το email σας απο το να μπλοκαριστεί ως spam είναι να επιλέξετε προσεκτικά τις λέξεις που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε στη γραμμή θέματος του email σας. γιατι τα φίλτρα spam θα εξετάσουν το email σας ως spam όταν χρησιμοποιείτε λέξεις σε spam μορφη.

3. Αποστείλετε μόνο ποιοτικό περιεχόμενο

Στείλτε στους συνδρομητές σας μόνο κατάλληλο και ποιοτικό περιεχόμενο. Προσπαθήστε να στείλετε ενημερωτικές πληροφορίες που είναι χρήσιμες σε αυτούς. Αποστέλλοντας πάρα πολλά άσχετα και άχρηστο μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να ζητηθεί από το χρήστη να χρησιμοποιήσει το report spam button στο λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του.

4.Να περιλαμβάνετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας

Μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τα στοιχεία επικοινωνίας σας στο e-mail σας. Ένας αξιόπιστος πάροχος λογισμικού για μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα εισάγει αυτόματα αυτές τις πληροφορίες στο e-mail σας για σας.

5. Επιτρέψτε στους ανθρώπους να διαγραφούν από την λίστα των email σας (Unsubscribe).


Μια πολύ καλή πάροχος εταιρία με τεράστια database η Blast4Traffic.com με 70 εκατομμύρια Opt-In στοχεύμενο κοινό και αν είσαστε σοβαροί στην δουλειά που κάνετε τότε αυτό είναι σίγουρα ένα must have εργαλείο.

Πώς να αποτρέψετε το μάρκετινγκ email σας να βρεθεί στο Spam Folder


Αυτές είναι μόνο μερικές από τις εταιρείες που προωθούνται με τη χρήση του Blast4Traffic.com

Πώς να αποτρέψετε το μάρκετινγκ email σας να βρεθεί στο Spam Folder



Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Research and efficiency for Google Sniper